Szeretettel köszöntelek a Madonna Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madonna Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Madonna Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madonna Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Madonna Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madonna Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Madonna Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Madonna Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2010.03.16., 14:11
Madonna már nem csak modellkedik az olasz divatháznak, hanem a tervezésből is kiveszi a részét. A Dolce&Gabbana ugyanis felkérte az énekesnőt egy napszemüveg kollekció megtervezésére, mely előreláthatóan májusban, egy hatalmas kampány keretében kerül majd az üzletekbe.
A hat darabból álló kollekció a nem túl ötletes MDG nevet kapta, és természetesen csakúgy, mint a divatház legújabb kollekcióját, ezt is Madonna arcával népszerűsítik. A kampányfotókon Madonna, ahogy azt már tőle megszokhattuk, egy fiatal szupermodellel, Tyson Ballouval enyeleg, a fotókat pedig Steven Meisel készítette.
A kollekció népszerűsítéséhez egy reklámvideo is készült, melyben Madonnát egy fürdőszobába kapják rajta fiatal szeretőjével. A MDG Media májusban indítja a kampányt mely 13 országot fog érinteni, előreláthatóan hazánkat is.
A nem túl fantáziadús szemüvegek ára a szokásos D&G árakon, 180 és 210 euro között mozog majd, és a márkaboltokon kívül kiemelt optikákban is beszerezhetjük majd őket.
Madonna azonban nem áll meg a szemüvegtervezésnél, a legfrissebb hírek szerint ugyanis hamarosan saját divatvonallal rukkol elő. Az énekesnő az Iconix Brand Grouppal kötött szerződést, és az általa tervezett ruhák, cipők, táskák és ékszerek idén augusztusban jelennek majd meg MG Icon márkanév alatt.
Úgy látszik Amy Winehouse és Lindsay Lohan után Madonna is az üzleti világban látja a jövőjét, de reméljük az énekléssel sem fog felhagyni. Ti szívesen viselnétek Madonna által megálmodott darabokat, vagy inkább csak hallgatnátok az énekesnőt?
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!